miercuri, 10 decembrie 2008

After school special . . .

De cateva zile am o stare tot mai aiurea:|,problema este ca nu imi pot scoate din minte faptul ca in cateva luni eu dau BAC-ul vietii,si bai fratilor nu stiu cum sunteti voi dar eu unul sunt praf !
Acum incep tezele:)),cu alte cuvinte profesorii vor sa vada cam cat de mult ai dormit la orele lor...hmmm...raspunsul e trist,oricum nu au nici o relevanta si sunt doar o bataie de cap lipsita de orice sens.Scopul postului e doar sa va spun ce am pe suflet,nu stiu pe cati intereseaza pana la urma, dar as vrea sa aflu si parerea voastra...ma simtiti :)) ?
Oricum,cam aiurea totul,si am o presimtire ca va fi si mai rau.

Abia astept vacanta,adica abia astept sa lenevesc toata ziua si sa ma duc cu colindul,sa plec la munte si sa ma indragostesc(asa scria in horoscop:>) deci ma asteapta o vacanta plina.In rest vreau doar un strop de fericire care sa imi aduca aminte cat de frumoasa este viata deoarece in perioada asta sunt la fel ca vreamea de afara...Post Closed!


Multa bafta nemernicilor !

Un comentariu:

bubbles spunea...

bah kidule mic...ce e cu tine??
hai k nu e chiar asa de rau...
e normal sa-ti fie teama de bac, dar iti spun yo k o sa fie bn...nimeni nu sa apucat de invatat pt bac decat in ultimele 2 luni...altii chiar in ultima...asa k nu iti face griji k acu nu stii nimic...totul o sa fie bn...cat despre indragostit...ar fi bine...dar...ori acu...cat mai curand(vacanta)...ori dupa bac ;)
so...yo am incredere in tine k o sa fie ok...
kiss