miercuri, 26 noiembrie 2008

Observatie

Dupa ce am publicat postul anterior...o mare parte din oamenii care l-au citit...mi-au spus ca am abordat o exprimare cam directa(vulgara)...in consecinta am modificat pasajele mai putin placute in speranta ca in viitor o sa acordati mai multa atentie ideii in sine...

Un comentariu:

verde_n_dungi spunea...

nice one kid !!
Spiritul comunist va mai domni in Romania mult timp de acum inainte si nu avem ce face in afara de a'l ignora pt ca oricum nu il putem combate; putem incerca, insa nu vom reusi decat sa ne facem probleme deoarece "generatia comunista" este reprezentata de pile "grase" si de varste ale caror principii nu mai pot fi schimbate. Tot ce putem face deocamdata este sa ne obisnuim cu ideea.
Daca cineva crede ca punand la zid o persoana, va aduce binele si pacea pe Pamant, atunci inseamna ca este mai naiv decat un copil de 2 ani. Cu o floare nu se face primavara oameni buni!!
Decat sa pedepsiti elevii pt faptele pe care fac in timpul lor liber, mai bine ati incepe sa dati jos profesorii care iau 300 euro pe un examen la facultate (300 euro in cel mai fericit caz)..
In fine, oricum parerea mea nu conteaza deoarece sunt doar un adolescent caruia "i s'a urcat democratia la cap".
De la MIrcea Badea citire: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"